קולנוע ישראלי בסיאטל

סרטים ישראלים בפסטיבל הסרטים היהודי ה-25 בסיאטל

כמו בכל אביב, מרגישים לרגע תל אביב בסיאטל. סרטים ישראלים חדשים ומרגשים מוצגים בבתי הקולנוע בעיר ומביאים לנו טעימה של תרבות ישראלית עדכנית. בעקבות דרישת הקהל, יוצגו חלק מן הסרטים גם באיסטסייד (קולנוע בלה בוטגה ברדמונד). אז מה יהיה בפסטיבל השנה?

3.19.2020  תמונת חייו – סרטם של יונתן ניר ודני מנקין. תיעוד מרהיב של חייו ועבודתו של עמוס נחום, צלם טבע נודע היוצא למסע אל התמונה היחידה שחסרה לו – צילום של דוב קוטב צולל, כאשר הוא שוחה לצידו, ניסיון שכמעט עלה לו בחייו בעבר. שפות: עברית, אנגלית ואינואיט. ערב הפתיחה.

3.21.2020 מחילה – קומדיה ישראלית והסרט המצליח ביותר לשנת 2019. מבית היוצר של חנן סביון וגיא עמיר ("מכתוב", "עספור"). בקשת סליחה בין חברים לשעבר על רקע עיירה בצל הפגזות בדרום. בין השחקנים הנוספים בסרט, אלון אבוטבול, צחי הלוי ושירי מיימון.

3.21.2020 קולות רקע – דרמה קומית. ויקטור וראיה, כוכבי דיבוב בברית המועצות לשעבר, עולים לישראל בתחילת שנות ה-90 ומנסים לפתוח פרק חדש במדינה שלא ממש זקוקה להם או לכשרונם הייחודי. שפות עברית ורוסית. סרט זה יוצג בשנית ב 4.4.2020 בקולנוע בלה בוטגה ברדמונד.

3.24.2020 סרטים קצרים בנושא זיכרון ושיכחה. "פרפרים", "איך לשוט", "פיגוע" ועוד.

3.28.2020 ימים נוראים, מותחן פסיכולוגי העוקב אחר יגאל עמיר, רוצחו של ראש הממשלה יצחק רבין בשנה שקדמה לרצח. הסרט זכה בפרס אופיר ועורר, כצפוי, תגובות רבות.

3.29.2020 גולדה, סרט דוקומנטרי המאיר באור חדש את דמותה של אשת הברזל המיתולוגית וראשת הממשלה הראשונה והיחידה של ישראל, גולדה מאיר. הסיאטלון זכה בראיון בלעדי עם יוצרי הסרט שמספרים על חומר ארכיוני נדיר שהתגלה במקרה במרתפי רשות השידור, תגובות הצופים בארץ ובעולם ועוד.

4.5.2020 In Your Eyes סיפורם של כמה מכוכבי הרשת המסקרנים ביותר בישראל כיום, זמר אתיופי, מלכת דראג מבית דתי, כוכבת רשת דתייה ומשפיען ערבי-ישראלי עם סיפור משפחתי לא פשוט. סיפורם הוא גם סיפורה של החברה הישראלית המגוונת. סרט זה מוקרן בחסות IAC SEATTLE

 ישנם עוד סרטים רבים שחבל לפספס, לרשימה המלאה בקרו באתר הפסטיבל

מומלץ לרכוש כרטיסים מראש

Seatelon

Seatelon

סיאטלון, המקומון הישראלי של סיאטל והסביבה. במה ליוצרים מקומיים ובעלי עסקים בקהילה וכל המידע על הופעות מעניינות ואירועים קהילתיים בסיאטל והאיזור. צרו קשר והצטרפו לרשימת התפוצה שלנו, זה משתלם.
Seatelon

Latest posts by Seatelon (see all)