מארועי החודש הקודם

סופר-מודי Photo by Polina Desnitzky-Isakov

ערב סטנד אפ עברי וסוכות אינטראקטיבי

הקהילה הישראלית בסיאטל והסביבה התפקעה מצחוק בערב סטנד-אפ קהילתי ראשון מסוגו. מצחיקנים מקומיים נענו לאתגר שהציבו קייסי ורנטה, כתבו חומר ובדיחות בעברית ועלו באומץ לבמה, רובם בפעם הראשונה בחייהם. רנטה, מורן, קייסי, אלונה, מודי, ארז, איישה ויבגני שיתפו בחוויות וסיפורים מעוררי הזדהות מהווי חייהם.

מורן "טבעוני מטבעון" סיפר על חיי הלילה הסוערים שלו (מאז שנולדו התאומות), קייסי, מארגנת האירוע וחדרתית גאה, סיפרה על חוויות מטיסה עם ילדים צורחים (לצערה, הם היו שלה), אלונה סיפרה לנו על ארוחות הערב המושקעות של החמות האמריקאית שלה. מודי סיפר על מבטא ישראלי ועל השאלה שהוא גורר תמיד- סו, וור אר יו פרום, אוריג'ינלי??? ארז סיפר על חוויות מעולם ההי-טק, איישה ציינה בהערכה שישראל היא אלופת העולם בכדור-רשת, טוב, זה מה שקורה כשממציאים ענף ספורט ולא מספרים לאף אחד… ויבגני אבו-חצירא שעשע את הקהל בסיפורים מן השירות הצבאי הקרבי שלו וסיים בנימה אופטימית לשלום במזרח התיכון. ולא נשכח את רנטה, האחת והיחידה ומנחת האירוע, שנתנה לנו טעימה מסצינת הדייטינג המקומית (ידעתם שהיא גם כתבה על זה ספר?!)

מימין למעלה: מודי, קייסי, אלונה. מימין באמצע: רנטה, ייבגני. מימין למטה: מורן, איישה, ארז
Photos by Polina Desnitzky-Isakov

אי אפשר היה לזוז בבר היין החמוד Vino Bella באיסקאווה שהתמלא צחוקים ומוזיקה ישראלית. הקהל הצביע ובחר את שלושת המנצחים, את המקום הראשון קטף מודי (2 מטרים ו-3 סנטימטרים, אחרי בריכה…) ואת המקומות השני והשלישי לקחו בני הזוג יבגני וקייסי. שאפו למארגנות קייסי ורנטה! ומתי הערב הבא???

צוחקים ונהנים בבר היין וינו בלה באיסקווה Photo by Polina Desnitzky-Isakov

שישי ישראלי – סוכות

למרות הרוח העזה והקור, צוות IAC SEATTLE , ורד, רחלי ודקלה והרבה מתנדבים הצליחו להקים סוכה כהלכתה והזמינו את הקהילה כולה לחגוג בערב שישי ישראלי. דוכני יצירות וקישוטים בהפעלת מדריכי שבט מטר – שבט הצופים המקומי, קבלת שבת, ארוחה טעימה והשיא, משחק טריוויה אינטראקטיבי בנושא סוכות שהצליח להלהיב קטנים וגדולים. תודה למארגנים ולמתנדבים הרבים ולהתראות בשישי ישראלי הבא!

Photos by IAC Seattle
Seatelon

Seatelon

סיאטלון, המקומון הישראלי של סיאטל והסביבה. במה ליוצרים מקומיים ובעלי עסקים בקהילה וכל המידע על הופעות מעניינות ואירועים קהילתיים בסיאטל והאיזור. צרו קשר והצטרפו לרשימת התפוצה שלנו, זה משתלם.
Seatelon

Latest posts by Seatelon (see all)