המרכיביים הסודיים של האהבה – מאת ניקולה בארו

רומנטיקה קלילה בשיק פריזאי מעודן או מה צריך כדי לרקוח רב מכר

ספר קיץ קליל ורומנטי שעל הדרך גם ילמד אתכם קצת צרפתית ויעורר את החושים עם קורטוב בישול צרפתי, מה עוד אפשר לבקש? מבלי לגלות את רזי העלילה נרמוז רק שיש בסיפור את כל המרכיבים הנדרשים לתבשיל ספרותי מנצח ורב מכר. קודם כל הלוקיישן, העיר הרומנטית בעולם, הלא היא פריז, על כל שכיות החמדה התיירותיות שלה, רחובות קטנים, גשרים ציוריים על נהר הסיין, חנויות פרחים אלגנטיות, חנויות ספרים נידחות שנכנסים אליהם בטעות ויוצאים בשלל רב. וכמובן, מסעדות, החל מהמפורסמות ביותר הנזכרות בכל מדריכי התיירים ועד הקטנות, החמודות, המסתתרות ברחובות הצדדיים מאחורי וילונות מלמלה לבנים.

גיבורת סיפורנו היא בעלת מסעדה קטנה ורומנטית שכזו. בנוסף היא גם בלונדינית ענוגה ומכשפת וגם יודעת לבשל (!) בעיקר קינוחים מהממים ממתכונים סודיים שירשה מאביה. בין חולשותיה היחידות ניתן למנות חוסר אהבה לספרים ולקריאה ונטייה קלה לדרמה.

הספר עצמו צוחק בהפוך על הפוך על רומנים נוסחאתיים שכאלה, הנותנים לקורא בדיוק את מה שהוא מבקש, בלונדינית, פריז, מטעמים וכו… אבל אם זה נעשה נכון והתוצאה היא סוחפת ולא קיטשית מדי, אז למה לא בעצם?

להשאלה מהספרייה לחצו כאן

ניתן להשאלה בגרסת EBOOK ומומלץ לטיסות כי אז גם לא צריך לסחוב איתכם ספר. אם עוד לא יצא לכם לשאול ספר דיגיטלי מהספרייה, כל שעליכם לעשות הוא להתקין את אפליקציית LIBBY ולהזין את מספר כרטיס הקורא שלכם. אחר כך, חפשו ספרים בפורמט EBOOK  בשפה העברית.

כרגע יש במאגר הצנוע מגוון אקלקטי למדי של ספרים, החל מרומנים ישראלים מקוריים של מירה מגן, סייד קשוע, וורד שנבל ועד מתורגמים כמו "כשניפגש שנית" של קריסטין הרמל, ו"מבוך הרוחות" של קרלוס רואיס סאפון, ויש גם ספרי מתח של הרלן קובן, סדרת "אגדה" לבני הנעורים (סוג של "משחקי הרעב") ואפילו רומנים אירוטיים, כולל אחד תוצרת כחול-לבן, מוצלח למדי לדעתי, בשם "צוף".

Hagit Galatzer

Hagit Galatzer

חגית גלצר, עורכת וכותבת ראשית בסיאטלון, במקור מושבניקית מנווה-מבטח והיום מתגוררת באיזור סיאטל. עובדת במשרה תובענית אך מתגמלת שנקראת "בעל ושני ילדים" ובשעות המועטות שנותרו גם בהי-טק. מנסה לשמור על כושר אך מבלה את מרבית היום על כיסאות שונים. אוהבת לקרוא וגם לאכול אוכל בריא וטעים, בעיקר כשמישהו אחר מכין ומסדר אח"כ את המטבח.
Hagit Galatzer

Latest posts by Hagit Galatzer (see all)