עסקים מקומיים בקהילה הישראלית

Eti_strech1_small

אתי וחגית, בקרוב על השער של ספורטס אילוסטרייטד… Photo by Adi Aloni

במדור העסקים של הסיאטלון, תפגשו חברים בקהילה הישראלית שהם גם בעלי עסקים קטנים ומקומיים. כולם נמצאים ממש כאן, עם חיוך ידידותי ומסביר פנים ובעברית כמובן, ממש לוקלי כחול-לבן.

כדי לשמור על הבריאות אין צורך לחפש רחוק, בשביל להיכנס לכושר אפשר לקבוע אימון פרטי אצל אתי אלוני או להצטרף לסטודיו של איילת קפיטולניק לשיעור יוגה בעברית.

כשמתאמנים חשוב לאכול נכון, וכל שאלה על תזונה אפשר להפנות לתזונאיות המוסמכות ענת ברק, ועפרה דוכין. ומה לגבי בריאות הנפש? אימון אישי שמביא לשינוי חיובי אפשר למצוא אצל איריס ברומר, ותמיכה ועזרה נפשית מקיפה אצל דפנה חן, שפתחה לאחרונה קליניקה בבלוויו.

ולפעמים, למרות הכל, נתפס לנו הגב או הצוואר או שאנו סובלים כבר הרבה זמן מכאב מציק, למה לסבול? גיל זהרוני, פיזיוטרפיסט מומחה, מאתר ומטפל בכל תקלה בגוף. ולסיום, לטיפול פנים מפנק ועור פנים זוהר, בקרו בספא הביתי של הגר לוי, מרפאה בפינוק.

הגעתם לאחרונה לאיזור ומחפשים גן לקטנטנים? גן באוירה ישראלית כולל קבלת שבת, מסיבות יומולדת וכל התוספות אפשר למצוא באיסקוואה, בגן גני לאומנויות. רכשתם בית במזל טוב? חברת ההובלות הישראלית ג'ורדן ריבר תשמח לעזור לכם לעבור בצורה חלקה.

ואולי אתם כבר חושבים על חזרה לישראל? כדאי להתייעץ עם מיטל גולן-שוורץ, מתווכת המתמחה באיזור בינימינה הציורי.

יש לכם עסק מקומי? הקהילה הישראלית והיהודית בסיאטל והסביבה רוצה להכיר אתכם! צרו קשר

For English, click here

Seatelon

Seatelon

סיאטלון, המקומון הישראלי של סיאטל והסביבה. במה ליוצרים מקומיים ובעלי עסקים בקהילה וכל המידע על הופעות מעניינות ואירועים קהילתיים בסיאטל והאיזור. צרו קשר והצטרפו לרשימת התפוצה שלנו, זה משתלם.
Seatelon

Latest posts by Seatelon (see all)