התיכון הבינלאומי ע"ש אלכסנדר מס – חוויה ישראלית לנוער

לומדים ומטיילים בישראל Photo by JNF-AMHSI

מתגעגעים לסבא וסבתא בישראל? לחברים, לים, לנופים המדהימים? למה לחכות עד החופש הגדול אם אפשר לחוות את ישראל בזמן הלימודים מבלי להפסיד אפילו יום אחד. סמסטר בתיכון הבינלאומי ע"ש אלכסנדר מס יארגן לכם חוויות וחברים לכל החיים, במקביל ללימודים מוכרים בארה"ב.

התיכון ממוקם בקמפוס שמור ומגודר בהוד השרון ומספק מגורים וכלכלה מלאים לבני הנוער היהודי המגיע מכל רחבי העולם. הכיתות הקטנות והמורים הצמודים מאפשרים "לרוץ" בחומר ולהספיק הרבה. אז מה עושים בזמן הפנוי שנותר? לומדים היסטוריה וגאוגרפיה של ישראל דרך הרגליים והעיניים, בטיולים, סיורים ומפגשים מרתקים. את בני הנוער חונכים מדריכים בוגרי צבא המלווים אותם הן בטיולים והן בחיי היום-יום בתיכון.

בין הלימודים והטיולים יש גם זמן חופשי ליציאות, מפגשים עם בני משפחה, סבא וסבתא שקופצים לבקר וכדומה. מספרת אליסה הרטינג בוגרת התוכנית "אני אסירת תודה שזכיתי לחוות סמסטר קיץ בישראל בתיכון אלכסנדר מס. החוויות שעברתי בישראל עיצבו את הזהות שלי ומי שאני כיום. האהבה לטיולים בעולם, הקשר החזק לישראל, חברים שהכרתי ורכשתי, זוהי זכות גדולה שאני מנסה ל"העביר הלאה". כיום עובדת אליסה בארגון ה JNF-AMHSI, הארגון שיזם ומריץ את התוכנית כדי לאפשר לצעירים יהודיים לחוות את ישראל באופן ישיר ובלתי אמצעי.

נשמע מעניין? אליסה תשמח לחבר אתכם לבני נוער ישראלים-אמריקאים מקומיים שעברו את התוכנית לא מזמן. ניתן להירשם לסמסטר קצר או ארוך במשך שנת הלימודים או אפילו בחודשי הקיץ ויש גם מילגות ואפשרויות מימון שונות. צרו קשר עם אליסה או בקרו באתר לפרטים נוספים.

Seatelon

Seatelon

סיאטלון, המקומון הישראלי של סיאטל והסביבה. במה ליוצרים מקומיים ובעלי עסקים בקהילה וכל המידע על הופעות מעניינות ואירועים קהילתיים בסיאטל והאיזור. צרו קשר והצטרפו לרשימת התפוצה שלנו, זה משתלם.
Seatelon

Latest posts by Seatelon (see all)