מי אנחנו ויומולדת ארבע שמח!

הסיאטלון חוגג ארבע שנות פעילות ועשייה קהילתית

הסיאטלון חוגג יומולדת והשמחה רבה. תודה ענקית לקוראים ולמפרסמים הנאמנים, בזכותכם ולמענכם קיים הסיאטלון.

בכל ראשון לחודש יוצא גיליון חדש ונשלח בהתרגשות לתיבות הדוא"ל שלכם עם אירועים קהילתיים, הופעות, מסיבות, הרצאות וכל מה שעשוי לענין את הקהילה הישראלית באיזור. בנוסף למידע בלוח האירועים תמצאו את הטורים הקבועים אותם כותבים חברים יקרים שמנדבים את זמנם ומרצם ותורמים ידע וכישרון לטובת הקהילה שלנו.

רוצים להצטרף לכיף? הסיאטלון מחפש שותפים נוספים לעשייה, אין צורך בניסיון קודם

ובינתיים המון תודה לכותבות ולכותבים שפרסמו טורים לאחרונה:

איל טרופן – כותב את המדור "שאל את איל", תשובות לשאלות בנושאי משכנתא ומימון פיננסי. איל, תושב רדמונד, לשעבר תל-אביב. בוגר תואר בפיסיקה מהטכניון, ותואר שני בתעשייה וניהול מאוניברסיטת ניו-יורק. לאחר שנים כמנהל פרוייקטים בכיר בהיי טק, שינה איל כיוון, והוסמך כיועץ וסוכן משכנתאות מורשה שמוצא סיפוק רב בעזרה לחברי הקהילה בקניית הנכסים הגדולים, היקרים, והמשמעותיים ביותר לעתיד משפחתם.

זיו רפלוביץ – זיו ובני משפחתו (ראו דקלה בפסקה הקודמת…) חיים ומטיילים באזור סיאטל כבר מספר שנים. במדור "למקומות, היכון, צאו לטייל!" תוכלו למצוא מידע והמלצות על טיולים קצרים וארוכים במדינת וושינגטון ובארה"ב, יערות ירוקים, אגמים ומפלים, הרים וגבעות מלאי הוד, ועוד ועוד.

חגית גלצר – עורכת הסיאטלון וכותבת את המדורים "ספרים" המלצות ספרים בעברית שניתן לשאול בספרייה המקומית, "דבר המערכת" ומדור "עסקים", היכרות עם בעלי עסקים מקומיים בקהילה שלנו. במקור מושבניקית מנווה-מבטח, עובדת במשרה תובענית אך מתגמלת שנקראת "בעל ושני ילדים" ובשעות המועטות שנותרו גם בהי-טק.  אוהבת לקרוא ולאכול אוכל בריא וטעים, בעיקר כשמישהו אחר מכין ומסדר אח"כ את המטבח.

לילך גפרט-שפירא – כותבת את המדור "הפינה המשפחתית", כתף תומכת ואוזן קשבת לכל שאלה בנושא הורות ומשפחה. לילך, פסיכולוגית, מדריכת הורים ומנחת קבוצות. מאבחנת ומטפלת בפרחי באך ומלווה תהליכי התפתחות אישית ליחידים ומשפחות.

נורית אסנש – כותבת את המדור רילוקיישן דיסלוקיישן, טיפים ותמיכה באנשים לפני ואחרי רילוקיישן או חזרה לארץ. עם כל הרצון והמוטיבציה, אלו תקופות שמאתגרות הכל – זוגיות ונישואים, הורות וילדים, יחסים במשפחה המורחבת, עבודה וקריירה, אמונות על החיים בארץ ובחו"ל ועוד. נורית חזרה לישראל לאחר 15 שנות מגורים בסיאטל והיא וגם יוצרת ומפיקת הניוזלטר הראשון לישראלים בסיאטל שהוליד את הסיאטלון!

קרן בורמן – מטפלת ברפואה טבעית, מדריכת סדנאות אוכל בריא ורפואה טבעית. במדור החיים הבריאים מפרסמת קרן מתכונים בריאים ומעוררי תיאבון.

שירה סולו – דיאטנית קלינית, בוגרת האוניברסיטה העברית. בעלת התמחות בתזונת ספורט, מכון וינגייט. שירה כותבת את המדור תזונה ובריאות ומעניקה עצות וטיפים לחיים בריאים יותר.

Seatelon

Seatelon

סיאטלון, המקומון הישראלי של סיאטל והסביבה. במה ליוצרים מקומיים ובעלי עסקים בקהילה וכל המידע על הופעות מעניינות ואירועים קהילתיים בסיאטל והאיזור. צרו קשר והצטרפו לרשימת התפוצה שלנו, זה משתלם.
Seatelon

Latest posts by Seatelon (see all)