לטיול יצאנו

המלצות ליעדי טיול קרובים ורחוקים בוושינגטון וצפון אמריקה

השלג שהפתיע אותנו בפברואר כבר נמס, השמש זורחת, לפעמים, ואיתה הרצון להתאוורר ולשטוף את העיניים בטבע ונופים. לכבוד האביב, קיבצנו עבורכם מגוון המלצות לטיולים שונים, קצרים או ארוכים, בסביבה הקרובה או במרחק נסיעה או טיסה, מה שמתאים לכם. אז קדימה, לדרך ושיהיה טיול נעים!

בסביבה – טיולי יום במרחק כמה שעות מסיאטל

האביב הוא גם חגם של הפרחים ובאיזור סיאטל, כמו בהולנד, חוגגים את פריחת הצבעונים או בשפת המקומיים הטוליפים. מומלץ לשלב את המסע לפסטיבל הצבעוניים (תמונה משפחתית בשדה הטוליפים היא בגדר חובה) עם מסלול טיול. זכרו שהבוץ עדיין שכיח בעונה זאת, אז כדאי להיערך עם נעליים ובגדים להחלפה. זיו מעניק לנו טיפים נוספים לטיולי אביב ועוד רעיונות למסלולים באיזור במדור למקומות היכון צאו לטייל!

הטוליפים מבשרי האביב Photo by Ziv Rafalovich

במרחק נסיעה ולינה

העיירה לוונוורט הידועה גם בשם (פייק) גרמניה הקטנה, שוכנת במרחק כשעתיים וחצי נסיעה מסיאטל ומציעה אטרקציות חורפיות וקייציות כאחד. אפשר להשכים קום, לנסוע ולחזור באותו היום או ללון לילה באיזור ולהנות מארוחת בוקר מפנקת של מאפים טריים וקונצרט קרן הרים אלפינית ואז לצאת לטיול באחד מן המסלולים הרבים באיזור. לא לשכוח להשאיר זמן לסיבוב בחנויות התיירים ובמסעדות השניצל.

קונצרט קרן יער אלפינית בעיירה לוונוורט Photo by Hagit Galatzer

נעה ובני משפחתה מעדיפים את הקרוואן כדרך ידידותית ללינה בטבע והכרת הפארקים הנפלאים של מדינת וושינגטון. אז איך מזמינים חלקת קמפינג, איפה ומתי? נעה מסבירה את כל הלוגיסטיקה וממליצה על אתרים ציוריים במדור קמפינג לייף.


Many Glacier, Photos by Noa Alalouf

במרחק טיסה קצרה

התמזל מזלנו להתגורר במרחק לא גדול מאחת מאטרקציות הטבע המרכזיות של ארצות הברית, הלא היא אלסקה המדהימה. קרחונים, אגמים וחופים, בעלי חיים בים ביבשה ובעיקר מרחבים עצומים. חושבים אלסקה בקיץ? זה הזמן להתארגן ולהזמין טיול של פעם בחיים.

Photo by Ofer Gelmond

שרשרת איי הוואי מהווה גם היא אטרקציה תיירותית מדרגה ראשונה והאי מאווי הוא אחד המומלצים. הטיסה תיקח בין חמש לשבע שעות ותביא אתכם לגן עדן אקזוטי. לא לשכוח קרם הגנה ידידותי לשוניות האלמוגים, שנורקל ומסיכה ואתם מסודרים.

משפחת הורוביץ ארזה את הילדים ויצאה לכבוש את המערב הפרוע בהפתקאה משפחתית באריזונה.

אם אתם כבר באיזור אריזונה-יוטה, שווה לבדוק את מסלול הוויב, אחד ההייקים המרשימים ביותר בארה"ב, וגם בין הקשים ביותר לקבלת פרמיט. המסלול, שנראה כמו נוף מכוכב אחר, יקח אתכם לשישה מייל של סלעים אדומים, מעוגלים ומרשימים. הייק הוויב פתוח רק לכעשרים מבקרים ביום, אז צריך להתכונן מבעוד מועד.

נסעתם ליעד מדהים אחר במדינת וושינגטון או הסביבה? שתפו אותנו בהרפתקאותיכם

Seatelon

Seatelon

סיאטלון, המקומון הישראלי של סיאטל והסביבה. במה ליוצרים מקומיים ובעלי עסקים בקהילה וכל המידע על הופעות מעניינות ואירועים קהילתיים בסיאטל והאיזור. צרו קשר והצטרפו לרשימת התפוצה שלנו, זה משתלם.
Seatelon

Latest posts by Seatelon (see all)