מסביב לסיאטל ב-80 פגישות – Around Seattle in 80 Dates by Renata Lubinsky

מה עושה אשה, בשלהי שנות הארבעים שלה, שמוצאת עצמה לפתע "רווקה", אחרי יותר משלושים שנים במערכת יחסים אחת? האם היא נוסעת לנפוש באוקינוס ההודי? האם היא הופכת לאמנית סטנד-טפ? האם היא כובשת את עולם האונליין דייטינג ויוצאת לשלוש-ארבע פגישות ביום במשך מספר שנים?

רנטה לובינסקי עשתה את כל שלושת הדברים לעיל ואת הזמן שלקח לה לצאת ל-80 דייטים היא הפכה למסע עם מטרה: להישאר אשה מלאת חיים וליהנות מהיומיום, תוך כדי בניית עתיד חדש.

רנטה מציירת תמונה חיה וצבעונית של חייה – מביתה בישראל כאשה צעירה וההתאהבות הראשונה שלה, עד לחייה הנוכחיים כאשה פנויה בביתה הנוכחי בסיאטל.

מצחיק ומצודד לב, הספר הוא תאור אמיתי וכן של איך להתנהל בעולם האונליין דייטינג, אחרי יותר משלושה עשורים של היעדרות. סיפורים שוברי לב רכים וקשים, לצד סיפורים שיגרמו לכם לצחוק בקול רם – הספר ירתק אתכם וימשוך אותכם לדף הבא.

 

טוב, עד לפה זה היה תרגום של חלק מהכריכה האחורית של הספר, אתם יכולים לקרוא לבד, עכשיו תורי – רנטה בעברית.

לפני חמש שנים, בת 47, מצאתי את עצמי לגמרי לבד, חיה באמצע היער על הר, מסיימת מערכת זוגית אחרי יותר משלושה עשורים עם אותו בן זוג.

טוב, לא לגמרי לבד, שתי בנות עשרה ומשכנתא גדולה שלוחצת חזק. וזהו. מה עושים? איך בדיוק מתמודדים עם החיים, כשכל המשפחה והחברים הקרובים בצד השני של העולם, והקשרים המקומיים מצטצמצמים למי שמכירים מהעבודה?

מתברר שזה סיפור שמשותף להרבה נשים וכן, גם גברים.

הספר נכתב בהתחלה בשביל הכיף – פשוט לקרוא וליהנות – ספר על החיים, על אנשים אמיתיים ובסגנון ישיר ובוטה, אחר.

תוך כדי כתיבה ושיתוף עם אנשים זרים, גיליתי שזה נותן כח. זה נתן כח לי, לכתוב מה קורה ולחשוב לאחר מעשה, וזה נותן אנרגיה לאנשים שקוראים את הספר, נקודת ראייה אחרת והבנה ש"אני לא לבד."  לאחר שיחות רבות עם נשים במצב דומה – הוספתי גם פרק על "מותר ואסור" – 50 הארות למי שנמצא בשוק הפנויים ופנויות בעולם הדיגיטלי.

זהו, יצאתי לדרך. החמות הפולניה קוראת את הספר, הבעל החדש מפרגן מכל הלב וגם כתב פרק בספר.

אני רצה עם הרצאות במועדוני ספרים (בא לכם גם?), פגישות של פנויים/פנויות, מיטאפים למיניהם ומחפשת את הקונקשן בעולם ההוצאה לאור הגדול – אני בעד לחלום ולהינות מהמסע.

מתה לשמוע את חוויות הקריאה שלכם – אמזון המקום הכי מתאים לשתף ואתם תמיד מוזמנים ליצור קשר.

ותודה שקראתם עד הלום.

רנטה.

קישור להורדת הספר/כריכה קשה באמזון

ריאיון ב- YNET

צרו קשר בדף הפייסבוק שלי

 

Seatelon

Seatelon

סיאטלון, המקומון הישראלי של סיאטל והסביבה. במה ליוצרים מקומיים ובעלי עסקים בקהילה וכל המידע על הופעות מעניינות ואירועים קהילתיים בסיאטל והאיזור. צרו קשר והצטרפו לרשימת התפוצה שלנו, זה משתלם.
Seatelon

Latest posts by Seatelon (see all)