איש ואישה בלילה – מאת קנט הרוף

עיירה קטנה באמריקה, מסוג המקומות שעוברים דרכם בטיול דרכים עם האוטו כשמתרחקים שעתיים או שלוש מסיאטל. מקום בו כולם מכירים את כולם. מקום בו יגישו לכם את הקפה כמו שאתם אוהבים, אולי בתוספת רכילות שכונתית טרייה. זה נחמד בהחלט, עד שאתם נושא הרכילות…. 

אדי ולואיס, שניהם אלמנים בודדים בשנות ה-70 לחייהם, מוצאים עצמם במרכז שערוריית העיירה כשאדי מחליטה להזמין את לואיס לבלות איתה את הלילות. ככה סתם, פתאום, אחרי שנים של הנהוני שלום מנומס בלבד. אדי מבהירה שהצעתה כוללת שיחות ושינה בלבד ולואיס מסכים לרעיון המשונה ללא היסוס. האינטימיות הלילית פותחת את סגור ליבם ומשנה את חייהם וחיי הסובבים אותם.

 

ספר קטן וצנוע על חברות וקרבה בסתיו החיים, על כך שאף פעם לא מאוחר מדי לאהבה ועל האומץ לצאת אל מול מוסכמות החברה או שלא – ספוילר, אין פה הפי אנדינג הוליוודי. זהו ספרו האחרון של קנט הרוף, סופר אמריקאי מוערך, שיצא לאחר מותו. הספר עובד גם לסרט בנטפליקס בכיכובם של רוברט רדפורד וג'יין פונדה.

להשאלה מהספרייה בעברית, לחצו כאן
להשאלת הגרסא האנגלית: Our Souls at Night
לא יכולים לחכות ורוצים לקרוא את הספר כבר עכשיו? לחצו לקריאת הפרקים הראשונים
Hagit Galatzer

Hagit Galatzer

חגית גלצר, עורכת וכותבת ראשית בסיאטלון, במקור מושבניקית מנווה-מבטח והיום מתגוררת באיזור סיאטל. עובדת במשרה תובענית אך מתגמלת שנקראת "בעל ושני ילדים" ובשעות המועטות שנותרו גם בהי-טק. מנסה לשמור על כושר אך מבלה את מרבית היום על כיסאות שונים. אוהבת לקרוא וגם לאכול אוכל בריא וטעים, בעיקר כשמישהו אחר מכין ומסדר אח"כ את המטבח.
Hagit Galatzer

Latest posts by Hagit Galatzer (see all)