עצמאי בשטח – איזון בין ניכויים והכנסה נטו

עצמאי בשטח Photo by Pixabay

שאלה: אני עצמאי\יועץ\פרילנסר\אמן עם זרם הכנסה סדיר, אבל החזרי המס שלי כוללים ניכויים משמעותיים להפחתת נטל המס, והם לא משקפים את הכנסה האמיתית שלי… האם אני יכול עדיין לקבל משכנתא?

קיים איזון עדין בין הרצון לשלם פחות מס הכנסה לבין היכולת להראות הכנסה מספקת לקבלת אישור משכנתא. ההמלצה הראשונה שלי היא לתכנן מראש, ואם בכוונתכם לרכוש נדל"ן בשנתיים הקרובות, לקשר בין סוכן המשכנתאות ויועץ המס לבניית אסטרטגיה מתאימה… בחישוב ההכנסה המוכרת לקבלת משכנתא יש ניכויים מסוימים שסוכן המשכנתא יכול להוסיף להכנסה נטו (כגון פחת ושימוש ברכב), וניכויים אחרים שלא ניתן להוסיף חזרה (כגון ארוחות ובידור או שירותים ומוצרים לעסק). בעל העסק יוכל להחליט אם הוא לוקח את כל הניכויים המגיעים לו, או שהוא מוכן לשלם יותר מס כדי שההכנסה תעמוד בדרישות הסף למשכנתא.

ואולם, גם אם לקחתם את מקסימום הניכויים המגיעים לכם, יש פתרון… תכנית הגישה המורחבת מאפשרת לעצמאים לקבל זכאות למשכנתא על בסיס ממוצע של 12 או 24 חודשים של פיקדונות באמצעות חשבון הבנק האישי או העסקי שלהם. הריביות על תכניות אלו גבוהה מאשר בתכניות סטנדרטיות, אבל לרוב ההבדל מתקזז מול החיסכון המשמעותי יותר בחבות המס, ואינו דורש המתנה של שנה-שנתיים לקבלת החזרי מס חדשים.

דוגמא לפרטי תכנית גישה מורחבת:

  •  מינימום היסטוריה של שנתיים כעצמאי
  • דוח בנק אישי מוסמך על בסיס פיקדונות חודשיים ממוצעים של 12 או 24 חודשים
  •  הצהרת בנק לעסקים מתאימה על בסיס פיקדונות חודשיים ממוצעים של 24 חודשים
  •  סכומי הלוואה מ-K100$ עד M2.5$
  •  הלוואות עד 85% משווי הבית
  • מינימום דירוג אשראי FICO 620
  •  מגוון תנאי הלוואה זמינים
  • ניתן להשתמש עבור בתים למגורים עצמיים, בתי שני, או נכסים להשקעה
  • ניתן להשתמש עבור בתים בודדים, קונדומיניום, טאון הום, 2-4 יחידות דיור

איל טרופן MLO-874253, יועץ וסוכן משכנתאות מורשה במדינות וושינגטון, אורגון, קליפורניה, וטקסס

אם יש לכם שאלות נוספות לגבי קבלת אישור חתם מראש, או בנושאים אחרים הקשורים למימון נדל"ן ומשכנתאות, פנו אלי ואשמח לפרסם תשובות. ניתן גם לקבל יעוץ דיסקרטי, חינם וללא התחייבות.  mortgage@tropens.com 

מחשבון משכנתא חינם ל-iPhone ואנדרואיד: https://mtgpro.co/xmd49  

The content of this publication is informational only, not a guarantee to extend credit. WA-MLO-874253, TX, OR, CA-DBO874253 | American Pacific Mortgage supports Equal Housing Opportunity. NMLS ID# 1850 (www.nmlsconsumeraccess.org) | APM is licensed by WA # CL-1850, OR ML-2338, TX SML-1850, and "Licensed by the Bureau of Real Estate, Broker #01215943". All loans subject to credit approval and property appraisal. Interest rates and products are subject to change without notice and may or may not be available at the time of loan commitment or lock-in. Borrowers must qualify at closing for all benefits. American Pacific Mortgage Corporate Office 3000 Lava Ridge Court, Suite 200, Roseville, CA 95661 | 916.960.1325
איל טרופן

איל טרופן

תושב רדמונד וושינגטון, לשעבר תל-אביב. בוגר תואר בפיסיקה מהטכניון, ותואר שני בתעשייה וניהול מאוניברסיטת ניו-יורק. לאחר שנים כמנהל פרוייקטים בכיר בהיי טק, שינה איל כיוון, והוסמך כיועץ וסוכן משכנתאות מורשה במדינות וושינגטון, אורגון, קליפורניה, וטקסס (MLO-874253). f. כיום, איל מוצא סיפוק רב בעזרה לחברי הקהילה בקניית הנכסים הגדולים, היקרים, והמשמעותיים ביותר לעתיד משפחתם.
איל טרופן

Latest posts by איל טרופן (see all)