החבילה הגיעה

החבילה הגיעה Photo by Pixabay

סיאטלון זה נשלח אליכם ללא מגע יד אדם בעזרת פלאי הטכנולוגיה. לאחר יותר משנה, אני שוב אורזת מזוודות ונוסעת לבקר בישראל. אין כמו ההתרגשות האוחזת באדם כאשר הוא מתכונן לבקר את ארצו ומשפחתו האהובה במה שמכונה בפי העם "חופשת מולדת".

כפי שחופשת לידה היא הדבר הרחוק ביותר מחופשה, כך גם חופשת מולדת אינה חופשה בכלל אלא מסע אינטנסיבי בלו"ז מטורף כדי להספיק ביקורים משפחתיים, ארועים, חברים, טיולים וכמובן שמש, חומוס ופלאפל בכמות סיטונאית. וכל זאת כשאתם בג'ט-לג ולא זוכרים אפילו איך קוראים לכם.

ההכנות לביקור כללו, בין השאר, פתיחת סניף יבוא-יצוא קטן בביתי. כתובתי, שנשלחה בווצאפ המשפחתי, עבור שניים-שלושה פריטים קטנים בלבד, נמסרה כנראה לכל תושבי ישראל במסרון ויראלי. טיפין טיפין החלו החבילות להגיע לסף ביתי ונערמו בפינה במגדל אימתני. מה לא הבאתי איתי לארץ? בגדי תינוקות, מוצרי קוסמטיקה, כרטיסי ברכה מעוצבים וציוד רכיבה וזהו סתם משלוח סטנדרטי וצנוע. כבר שמעתי על חברים שנדרשו לשנע אוכף (!) חלקי חילוף לאופנוע וסטטוסקופ.

אני מנצלת את ההזדמנות ופונה בקריאה נרגשת לחברות טארגט ואמזון, למה לא עושים משלוחים לישראל??? השוק משווע לסחורות, כרטיסי האשראי כבר מוכנים…סתם שתדעו…

Hagit Galatzer

Hagit Galatzer

חגית גלצר, עורכת וכותבת ראשית בסיאטלון, במקור מושבניקית מנווה-מבטח והיום מתגוררת באיזור סיאטל. עובדת במשרה תובענית אך מתגמלת שנקראת "בעל ושני ילדים" ובשעות המועטות שנותרו גם בהי-טק. מנסה לשמור על כושר אך מבלה את מרבית היום על כיסאות שונים. אוהבת לקרוא וגם לאכול אוכל בריא וטעים, בעיקר כשמישהו אחר מכין ומסדר אח"כ את המטבח.
Hagit Galatzer

Latest posts by Hagit Galatzer (see all)