הכדורשת מגיע לסיאטל

כדורשת בפעולה Photo by Liav Peled

אחרי שכבש את ישראל בעשור האחרון ואת הקהילות הישראליות ברחבי ארה"ב, מגיע משחק הכדורשת בימים אלה לאזור סיאטל. קבוצת נשים ראשונה תיפתח בבלוויו אחרי ראש השנה ועשרות נשים ישראליות מקומיות כבר נרשמו. קבוצות נוספות צפויות להיפתח בקרוב.

הכדורשת, משחק כדור קבוצתי הדומה לכדורעף, משוחק באולם עם רשת וכדור כדורעף על פי חוקים דומים, אך בהבדל אחד מהותי – את הכדור יש לתפוס טרם מסירתו או העברתו מעבר לרשת. המשחק משוחק בישראל בכל הרמות ומתאים לכולם. רקע ספורטיבי אינו דרישת סף אך כמובן מהווה יתרון. האלמנט החברתי והקהילתי משמעותי מאוד בענף והקבוצות הופכות במהרה למלוכדות מאוד.

איגוד הכדורשת הישראלי, לו שלוחות בערים שונות בארה"ב ובמקומות נוספים ברחבי העולם, מספק את התמיכה גם לשלוחת סיאטל. השלוחה המקומית הוקמה בתחילת החודש הודות ליוזמה של גיא שוצר, מאמן כושר, כדורגל וכדורשת ישראלי שעבר הקיץ לאזור מצפון ניו ג'רזי, שם אימן, בין היתר, כדורשת בקרב הקהילה הישראלית הגדולה בברגן קאונטי.

להרשמה ופרטים נוספים פנו לגיא במייל coachguys@gmail.com או למספר 973-388-4655
עוד על משחק הכדורשת אפשר לקרוא באתר האיגוד הישראלי kadureshet.com

Seatelon

Seatelon

סיאטלון, המקומון הישראלי של סיאטל והסביבה. במה ליוצרים מקומיים ובעלי עסקים בקהילה וכל המידע על הופעות מעניינות ואירועים קהילתיים בסיאטל והאיזור. צרו קשר והצטרפו לרשימת התפוצה שלנו, זה משתלם.
Seatelon

Latest posts by Seatelon (see all)