אז איפה היינו בחודש שעבר?

רוני דלומי! Photo by Hagit Galatzer

טעימה קטנה משלל האירועים שהתרחשו בקהילה בזמן האחרון. כדי לא לפספס שום אירוע בעתיד מומלץ להתעדכן בלוח האירועים שלנו.

אירוע חגיגת ישראל Celebrate Israel סימן את הדרך המתהווה של סניף IAC בסיאטל. המנהלת האיזורית החדשה של הסניף, ורד מרזר-ספיר, וחברי המועצה הפיקו אירוע מרשים בסדר גודל שעדיין לא נראה באיזור. יותר מאלף משתתפים הגיעו למרכז הכנסים המפואר של בלוויו וחגגו עם פעילויות לקטנים וגדולים ו-3 הופעות מקפיצות ומרגשות. הפתיעו בעיקר שלושת חברי הלהקה הצעירה "או-בוי" שהרימו את הגג וירדו לרקוד עם הקהל שעטף אותם בחום.

כבוד לצופי שבט מטר והשכב"ג שהכירו את כל השירים! Photos by Hagit Galatzer

 

מוקדם יותר באותו היום, חגגנו את ל"ג בעומר עם חב"ד בלוויו (ETC). למרות מזג האויר הסגרירי, יצאה התהלוכה המסורתית מבית חב"ד לפארק הסמוך, שם נערכו פעילויות לכל המשפחה ובר-בי-קיו לפי מיטב המסורת.

ל"ג בעומר בפארק עם חב"ד בלוויו Photo by Maya Shaked

חודש מאי היה גם חודש של ערבי גאלה והתרמות לאירגונים בעלי מטרות נעלות באיזור. אחד הערבים המרגשים היה של ארגון "אחים לחיים", ארגון המהווה קבוצת תמיכה לחיילי צה"ל שנפגעו במהלך פעילות מבצעית. הארגון, שהוקם ע"י הקהילה היהודית בסיאטל חגג השנה עשור לפעילותו. בערב הופיעו חברי הקבוצה הראשונה של חיילים שהגיעו להתארח בסיאטל וגילו שעצם השהייה ביחד כקבוצה היא כלי ריפוי עוצמתי. חברי הקבוצה המקורית הפכו למנטורים לחיילים פצועים אחרים וסיפוריהם ריגשו את הקהל עד דמעות. מעוניינים להתנדב או לשמוע יותר על הארגון הזה? צרו איתנו קשר.

 

תודה רבה לקוראת מאיה שקד ששיתפה בתמונות מאירוע ל"ג בעומר!

השתתפתם באירוע קהילתי ונהנתם? שתפו אותנו! שלחו לנו תמונות מרגשות או מילה טובה למארגנים

Seatelon

Seatelon

סיאטלון, המקומון הישראלי של סיאטל והסביבה. במה ליוצרים מקומיים ובעלי עסקים בקהילה וכל המידע על הופעות מעניינות ואירועים קהילתיים בסיאטל והאיזור. צרו קשר והצטרפו לרשימת התפוצה שלנו, זה משתלם.
Seatelon

Latest posts by Seatelon (see all)