הגר לוי – אסטטיקאית Peach&Harmony SPA

Me time, yes please! Photo by Hagar Levi

כשהייתי קטנה ושמעתי את אמא שלי מכריזה שיש לה תור אצל הקוסמטיקאית, לא בדיוק הבנתי למה זה טוב. אי אפשר למרוח קרמים לבד? כשבגרתי וניסיתי בעצמי הבנתי שמדובר בסוד נשי שמור. כי לא הקרמים הם העניין פה אלא הקוסמטיקאית עצמה שהיא שילוב של פסיכולוגית, אשת סוד ומסאג'יסטית. והביקור אצלה הוא מתנה של זמן לעצמנו, הפוגה קצרה אך כה נחוצה ביום יום העמוס שלנו.

הגר לוי, אסטטיקאית ובעלת הספא Peach & Harmony ברדמונד, מספקת בדיוק את ההפוגה הזאת. טיפולי פנים מפנקים ומטפחים שכוללים גם מאסג' מרגיע כשהתוצאה הסופית היא מראה של אחרי חופשה חלומית, רוגע בגוף ובנשמה ועור פנים נקי וזוהר. הגר שמגדירה את עצמה "מרפאה בפינוק", מדביקה את לקוחותיה במצב-רוח טוב ומטעינה אותם באנרגיה חיובית ממאגרי האנרגיה הבלתי נדלים שלה. ויש גם פסקול חלומי של מוזיקה שמשמחת ומרחיבה את הלב.

הגר גאה להשתמש בקו מוצרים יחודי וכחול-לבן של אנה לוטן וNBC שהיא מייבאת במיוחד מישראל. בנוסף לטיפולי הפנים יש גם שירות עיצוב גבות, הסרת שיער ותרפיית אור – המילה האחרונה בטיפולי אנטי-אייג'ינג. הטיפולים מתאימים לנשים וגברים כאחד ויש גם קו מיוחד לטיפול באקנה (פצעי בגרות) המומלץ לבני/בנות נוער.

ידי הזהב של הגר שיצרו את הספא הבייתי שלה בעשר אצבעות והמון אהבה וכישרון יכולות גם לחדש לכם את המלתחה עם שרותי סטיילינג אישיים. אפשר לקבוע עם הגר מפגש בבית לפתרון הבעיה הקלאסית של ארון הבגדים המתפוצץ אך אין-לי-מה-ללבוש, ואפשר גם לצאת למסע קניות קצר וקולע שיפתיע אתכם בפריטים מחמיאים ושימושיים מכל מיני חנויות בוטיק קטנות ומיוחדות שהגר מכירה באיזור. הגר עצמה היא פרסומת מהלכת לסטייל, וגם ההוכחה שלבוש מוקפד ומלא טעם ואופי לא מצריך שבירת חסכונות.

הרמוניה בצבעי אפרסק Photoes by Dana Berenson and Hagar Levi

חודש מאי ותחילת האביב, הוא זמן מצויין לפרגן לעצמכם פינוק קטן ושימושי בדמות טיפול פנים מפנק. האם זכרתם שאוטוטו חל יום האם? ומי אם לא אימהות זקוקות לפינוק קטן מדי פעם… שאלו את הגר על מבצעי החודש המיוחדים ועור הפנים, וגם הנשמה יודו לכם.

לקוחות עם עור פנים זוהר כתבו על הגר בפייסבוק:

חברים יקרים, רוצה להמליץ בחוווום על הגר ידי זהב! אני אחרי טיפול פנים מדהים ומפנק של  כשעה וחצי! עור הפנים שלי זוהר ונעים מתמיד!!! ממליצה בחום ואל תתפשרו על שעה! חג שמח ושנה טובה!

גם אני התפנקתי אצל הקוסמטיקאית של הקהילה, יצאתי עם עור פנים זוהר, חלק ורך. גם אני נהניתי מהאוירה הנעימה והמרגיעה שיצרה ומהאישיות המקסימה שלה. גם אני ממליצה בחום על שירותיה של הגר!

הגר מקסימה – היה לי כיף להסתובב ולרכוש איתך היום. למדתי הרבה על מבנה הגוף, צבעים… מדדתי ואהבתי פריטים שלא היו עולים על דעתי (אולי כי הם לא בצבע שחור ? 🙂 ). העשרתי את המלתחה שלי ומעל הכל – פשוט נהניתי! המון המון המון תודה

Sponsored ad by Hagit Galatzer

Sponsored ad by Hagit Galatzer

בואו להכיר חברים בקהילה הישראלית שהם גם בעלי עסקים קטנים ומקומיים. למה לנסוע רחוק? הכל נמצא כאן קרוב, עם חיוך ידידותי מסביר פנים ובעברית כמובן.
Come meet members of the Israeli community who are also local business owners. Why search far? Everything is here close to home, with a friendly and welcoming smile
Sponsored ad by Hagit Galatzer