הכל אני יכול בחופש הגדול

ziv

אגמי הסביבה Photo by Ziv Rafalovich

הילדים מאושרים עד הגג, כנראה שגם המורים, בעוד שההורים צופים בדאגה תוך שהם מנסים נואשות למלא את החלל שנוצר ולמצוא פתרונות יצירתיים לחודשיים. השמש מחייכת כמעט כל יום והימים ארוכים ומאפשרים פעילויות לאורך שעות רבות.
סופי השבוע בסיאטל עמוסים באירועים ופסטיבלים שונים ומשונים. תותים, פיראטים, אבירים, ובירה הם רק חלק מהנושאים, ואתרים רבים מרכזים עבורינו את הפעילויות. אתרים ששווה להכיר כוללים את ParentMap, SeattleTimes, וכמובן, קבוצת הפייסבוק של הישראלים בסיאטל.
בנוסף לכל אלה, ישנו הטבע. אמנם פחות קורץ מתערוכת לגו, אבל בניגוד לתחרות, הוא תמיד שם. הפעם נתמקד בפעילויות המתאימות לימי הקיץ שטופי השמש שלא דורשות הכנה מיוחדת.

טבילה באגמים

סביב אגמי סממיש וושינגטון, מספר פארקים שלשמע שמם ילדינו יואילו לארוז את עצמם בזריזות ולהכנס במהרה לרכב. אלו כוללים את Idylwood, Vasa, Sammamish state park, Chism beach, Juanita, Newcastle
אפשרות מעניינת לבילוי פחות שגרתי כוללת לילה ב Vasa . אחרי שכל מבקרי היום עוזבים את הפארק בשעה שמונה, אנשי הקמפינג מקבלים עוד כשעתיים של שקיעה מדהימה בפארק רחב הידיים. הבונוס האמיתי הוא בזריחה ובשעות שלאחריה עד לפתיחת הפארק.
במרחק של פחות משעה נסיעה שוכן לו Nolte State Park והאגם הקטן והמקסים שלו. הארגון של המקום בתוספת העובדה שהוא אף פעם לא מלא מידי, הופכים אותו למקום אליו אנו חוזרים מידי שנה בשנה. מיקומו ליד Enumclaw הופך אותו (ואת אתר הקמפינג הסמוך) לאפשרות טבילה לאחר יום טיול בחלקו הצפוני או המזרחי של הר רינייר.

טיולי אופניים

בכל הקשור לרכיבה על אופנים, בני האדם מתחלקים לשני זנים. ה'כבישונים' הגומעים מרחקים על אופני כביש במהירויות מסחררות, וה'שטיחונים' המצוידים באופני הרים ופשוט מוכרחים מכשולים מעשה הטבע והאדם בכדי להוציא מהם חיוך.
אולם, בכל האמור בטיולי משפחות, ישנם מספר מסלולים המציעים שביל-באמצע בו כולם יכולים לקבל את שחפצה נפשם. לפני שאתם יוצאים לרכב, חשוב להתאים את האופניים והקסדות לילדים שגדלו מאז השנה שעברה.

מסלולי רכיבה עירוניים שאהבנו:
Sammamish River Trail – המאפשר רכיבה מ Redmond עד Bothell. רובינו עברנו חלק זה או אחר של המסלול, ולכן אציע בהזדמנות זו לגלות את החלקים היותר מרוחקים (צפוניים) ולהתחיל ב Woodinville . אפשרות נחמדה לבילוי משפחתי היא Ride-for-Pizza . אם אתם צריכים להציב אתגרים לילדים, אין כמו פיצה אחרי רכיבה, יש פיצריות רבות לאורך המסלול, נסו את ויוי פיצריה למשל.
Burk-Gillman Trail – מסלול זה מתחבר, ולמעשה ממשיך את המסלול מRedmond עד למפרץ. אודה שלא רכבנו את כולו ביום אחד, אך דגמנו אותו במספר מקטעים לאורכו. המסלול חוצה כבישים במספר נקודות, כך שמומלץ לרכב בסמוך לילדים.
Snoqualmie River Trail – מסלול ארוך ולא סלול המלווה את נהר ה Snoqualmie . המקטעים אותם כיסינו נפרשים בין Snoqualmie Falls דרך Carnation ועד ל Duval . הנסיעה כולה במגמת ירידה כל עוד מחכה רכב בקצה המסלול. מומלץ מאוד לשעות אחר הצהריים והערב.

חופשה נעימה לכולם!

Ziv Rafalovich

Ziv Rafalovich

זיו רפלוביץ ובני משפחתו מטיילים באזור סיאטל כבר מספר שנים. במדור "למקומות, היכון, צאו לטייל!" בסיאטלון תוכלו למצוא מידע והמלצות על טיולים במדינת וושינגטון, יערות ירוקים, אגמים ומפלים, הרים וגבעות מלאי הוד, ועוד ועוד
Ziv Rafalovich

Latest posts by Ziv Rafalovich (see all)