גיל זהרוני פיזיוטרפיסט

gillzבואו להכיר חברים בקהילה הישראלית שהם גם בעלי עסקים קטנים ומקומיים. למה  לנסוע רחוק? הכל נמצא כאן קרוב, עם חיוך ידידותי ומסביר פנים ובעברית כמובן, לוקלי כחול-לבן.

והיום, מפגש עם גיל זהרוני, פיזיוטרפיסט מוסמך ובעל קליניקה פרטית בשם פיזיואקטיב, שמדורגת כאחת הטובות באזור. גיל מתמחה בבעיות אורטופדיות, פציעות ספורט, כאבים כרוניים וכל מה שקשור לעמוד השדרה (ונתפס בדרך כלל) כמו גב, וצוואר.

 "נחשפתי לראשונה לעולם הפיזיותרפיה כשהייתי בן 16. באותה תקופה סבלתי מכאבי גב עזים שהשביתו אותי לכמה שבועות טובים. הרופא המליץ על פיזיותרפיה ומהר מאוד חזרתי לכל פעילויות הספורט שאני כל כך אוהב". החוויה האישית הפכה לחלום והביאה את גיל לוותר אפילו על הטיול הגדול לדרום-אמריקה. במקום לעלות על המטוס לצ'ילה (כבר קנה כרטיס והכל), הוא התקבל ברגע האחרון ללימודים בחיפה ולא התחרט מעולם. גיל מדבר על עבודתו עם ברק בעיניים, "זהו מקצוע מאתגר ומספק מאוד ואני אסיר תודה על כך שאני עובד בו". הצלחה מבחינתו היא לראות מטופל חוזר לתפקוד מלא כולל חיוך.

לאחר שסיים לימודי פיזיוטרפיה בחיפה, גיל השתלם במשך כארבע שנים בניו יורק בטכניקות של טיפולים מנואלים בשיטת ג'פרי מייטלנד. לפי שיטה זו מתייחסים למטופל כמכלול שלם ולא רק לכאב הספציפי שהוא מציג. הטיפול המנואלי משלב עבודה של המטפל וכן תרגילים שונים שהמטופל לומד ומבצע בעצמו. הרעיון המרכזי הוא להבין את מקור הבעיה ולטפל בה בצורה יסודית כדי למנוע הישנות שלה בעתיד.

הטיפול מתבצע בקליניקה פרטית ונעימה בבלוויו, במיקום נוח וקרוב ל-520 ו-405. בקליניקה חדר טיפולים נפרד ואזור אימון עשיר בציוד, ויש גם קפה ועוגיות בפינת ההמתנה. בפגישה הראשונית גיל מעריך את הבעיה ובונה תוכנית טיפול אישית למטופל, אחר כך יתחיל הטיפול בפגישות בנות שעה. גיל מאמין כי בניית אמון ויצירת שיתוף פעולה תוך התבוננות והקשבה למטופל הם אבני הבסיס של תהליך הריפוי. הדבר נעשה בעזרת טכניקות טיפול מגוונות, תרגילים מיוחדים ושינוי הרגלים מזיקים כגון יציבה לקויה. האפקט הפסיכולוגי של הידע והביטחון העצמי שהמטופל רוכש בטיפול הוא עצום. כך נרכשים כלים שנשארים לטווח הארוך, וכך נמנעות פציעות חוזרות ונישנות. סדרת טיפולים ממוצעת עשויה לקחת 4-6 פגישות עד להחלמה מלאה ואין צורך בפגישות תחזוקה.

דברים שאולי לא ידעתם על גיל:

הוא קיבוצניק גאה, במקור מדגניה ב' ובצעירותו עבד בעיקר במטעי הבננות של הקיבוץ.

אם התחתנתם בשנות ה-90 של המאה הקודמת והיה לכם בחתונה מה שנקרא "בר-אקטיבי", יכול להיות שגיל הוא זה שקיפצץ איתכם ברחבת הריקודים ובידיו מבחנות עם שיקויים צבעוניים…

גיל חובב ריצה וטבע אז למה לא לשלב את שניהם בספורט שאולי לא שמעתם על קיומו: "טרייל רננינג", או בעברית: ריצה למרחקים, על הרים, בעלייה…

ואם כבר מדברים על ריצה, גיל גם מנחה סדנאות לריצה נכונה, האם ידעתם שגוף האדם בנוי בצורה מושלמת עבור ריצות למרחקים ארוכים?  ושדווקא נעליי ריצה יקרות ומשוכללות עלולות לשנות את דפוסי הריצה הטבעיים שלנו ולגרום לנזקים?

ולסיום טיפים לחיים טובים וארוכים:

שמירה על יציבה נכונה –  בעיקר בישיבה מול מסך מחשב או טלפון. כדאי להשקיע בציוד ארגונומי מתאים, לשלב עמידה ובכלל לקום מהכיסא כמה שיותר.

פעילות גופנית – לא חייבים לרוץ על הרים. אבל כן לבצע פעילות גופנית כלשהי, לפחות שלוש פעמים בשבוע.

ולא לשכוח לשתות מים – מים, מסתבר, חשובים מאוד לגמישות ולתנועתיות של רקמות הגוף. ודווקא באקלים הרטוב והקריר שלנו, אנשים שוכחים לשתות.

ניתן לקבוע תור בטלפון, טקסט או אימייל. שעות הקבלה גמישות במיוחד ונותנות מענה גם למקרים דחופים, זמינות שיעריך כל מי שזכה אי פעם בתענוג המפוקפק של גב או צוואר תפוס. גיל עובד עם חברות הביטוח המרכזיות כגון פרימרה, ריג'נס וסיגנה, אך ניתן גם לפנות אליו באופן פרטי ואין צורך בהפנייה מרופא.

gilza_contact

Sponsored ad by Hagit Galatzer

Sponsored ad by Hagit Galatzer

בואו להכיר חברים בקהילה הישראלית שהם גם בעלי עסקים קטנים ומקומיים. למה לנסוע רחוק? הכל נמצא כאן קרוב, עם חיוך ידידותי מסביר פנים ובעברית כמובן.
Come meet members of the Israeli community who are also local business owners. Why search far? Everything is here close to home, with a friendly and welcoming smile
Sponsored ad by Hagit Galatzer